Monday 30 January 2012

Nurich Lacto-lite



Pernah dengar Nurich Lacto-lite? Apa tu ye? 


Nurich Lacto-lite adalah minuman berkhasiat yg menggabungkan yogurt kultur hidup dan inulin. Ia merupakan sinbiotik yang menggabungkan kedua-dua probiotik (bakteria berguna) dan prebiotik (makanan bakteria berguna - inulin), dan seterusnya meningkatkan keberkesanan bakteria berguna di dalam badan manusia.

Bakteria berguna dan inulin dalam Nurich Lacto-lite tidak akan dirosakkan oleh asid perut dan garam hempedu. Ia akan terus memasuki dan melekat pada membran lendir usus untuk berfungsi. Nurich Lacto-lite kaya dengan serat larut air, mempercepatkan pembiakan bakteria berguna dalam badan, menyekat pertumbuhan sel-sel rosak di dalam saluran usus dan mendirikan sawar biologi dalam saluran usus.

Apa kebaikannya pulak? Haa..meh baca ni:
- boleh singkirkan toksin 
- meningkatkan metabolisma
- melancarkan penghadaman
- melegakan sembelit, sangat2 sesuai untuk orang yang susah nak buang air besar macam saya
- menggalakan pertumbuhan bakteria baik 
- menggalakkan penghasilan nutrisi oleh badan
- yang paling-paling orang suka tentulah boleh mengurangkan berat badan

So lepas ni jangan risau pasal makan sebab lacto-lite ni akan flush excess fat. But of course la kalau kita control makan dan bersenam proses menguruskan badan tu lagi cepat. Tapi kita ni biasanya mana la ada masa nak gi senam bagai ni kan. Nak control makan pun susah gak sebab malaysia ni ada macam2 food yang best2 belaka. Kalau gitu, sediakan lacto-lite ye sebagai gantinya. Tapiiii.. jangan lupa kena la minum air banyak ye kekawan. 

Harga sekotak RM158, 25 sachet. Di ambil sekali sehari pagi atau malam sebelum tidur. Rasa dia, dun wori. Confirm kekawan boleh telan punya. 

Berminat, contact or email saya. Special price saya akan bagi siap free postage. Hah, itu yang pentingkan.

Always remember this: norris_nsh@yahoo.com & 012-2284484.
Saya selalu ada :)

XOXO





No comments:

Post a Comment