Saturday 9 April 2011

Sabtu..

Hari ni aku tak kemana-mana. Duduk rumah je. Petang tadi kakak dgn adam dah pegi umah nenek dia. Tak tau le camne kang.. diorg tido sana ke atau jemput balik kang.

Lunch tadi pun masak simple je.. sayur labu masak lemak dgn ikan cencaru sumbat. Memang biasanya pun masak simple. Dan selalunya aku tak masak.. haha.. Kalau weekdays laagi la aku tak masak.. amik bebudak balik umah, diorg dah siap makan kat umah nenek diorg. Kekadang aku tapau lauk dari sana. Kalau tak, malam kitorg mkn kat luar dan kedai yg selalu dituju ialah Sunita Tomyam.. Org kedai tu pun dah tau kot menu kitorg..

Skang ni tgh iklan kfc lak kat tv.. cam sedap je kan makan kfc.. hmmm..

Dan skang aku sudah lapar.. mari pegi panaskan labu & goreng ikan..

2 comments:

  1. makan je kejenya... hehehe... selamat berblog... tahniah...

    ReplyDelete
  2. haha.. aku asik baca citer ko je.. meh ko baca citer aku lak..

    ReplyDelete