Tuesday 12 April 2011

Hujan & roti....

Petang tadi aku drive balik kerja dgn meredah hujan yg lebat sepanjang jalan. Dah le mata blur, langit lak dah gelap. Tapi takkan nak tunggu hujan benti lak kan.. anak2 ada kumon, kena la hantar.

Nasib baik masa pegi kumon hujan pun dah reda.. sementara tunggu diorang, aku pegi beli roti. Bebudak opis kirim. Setiap rabu aku akan jadi bai roti kat opis.. Gelaran baru. Hampeh betul bebudak ni.. Diorg suka kirim sbb bun kat kedai tu sedap. Lembut & inti dia pun banyak. Aku beli 17 peket kot.. so dpt memcm jenis roti as free gift dari tokey kedai tu..

Balik dari kumon, singgah lak beli nasik lemak kukus dgn ayam goreng rempah as dinner tonite. Tak koser aku nak masak leletih ni.. Kang nak gosok baju lagi. Mak letih nyah..

Hmmm.. memang badan aku letih hari ni.. Nak tido awal la.. *konon*

No comments:

Post a Comment