Wednesday 29 February 2012

Special project no 2

Saya memang suka nak mekap. Saya suka nak melawa. Saya suka tengok org cantik. So setelah bermulanya projek pertama iaitu terjun ke bidang bisnes - Premium Beautiful corset bisnes, saya pun melangkah setapak lagi - ke bidang solekan pula.


Dah lama bercadang. Dah lama merancang. Tapi ada je halangan. Asyik fikir halangan, apa pun tak jadi. Minat dan cita-cita tinggal camtu je. Maka Ahad lepas, 26/2/12 saya hadirkan diri ke kelas mekap Bunga Si Chantek Jelita. Seronoknya. Sebab selama ni mekap main suka2 aje. Dah gi kelas baru tau skill yang betul. 
With Bunga, kulit dia mak aiii cantiknya...


Balik dari kelas, hubby ajak photoshoot. Dia pun mmg ada shooting hari tu. So dah ada kamera tu, on aje lah kan. 
Hasil kerja sendiri.. not bad la kan..heheh


Tahun ni memang macam-macam benda saya nak buat. Tahun ni memang saya nak all out buat benda yang saya minat. Mana tau lepas ni nak masuk kelas memasak pulak. Haha..


Selain nak success dengan PB bisnes, saya pun nak success sebagai MUA. Insyaallah. Dan semua tu kenalah disertakan dengan kerja kuat dan sabar. 


So readers, if u have something that you are really interested in, just do it. I bet, you will enjoy it. 
And to release tension too...

No comments:

Post a Comment