Saturday 12 November 2011

Premium Beautiful?

Rasanya beberapa tahun dulu saya ada dapat surat dari someone, isi dalam envelope tu ialah brochure pasal PB corset ni. Tapi saya tak layan pun.. Tak tau sapa yang rajin pos.. siap letak nama betul, bukan setakat masuk brochure dlm postbox je. Lepas tu ada jugak my fren yg rekomen, tapi still saya tak berminat.

Tapi entah kenapa tetiba hujung bulan 9 lepas tergerak lak hati nak try. Kite google la pasal PB ni. Setakat ni tak nampak pulak negative feedback about this corset. So sementara semangat tengah berkobar-kobar, saya contact 3 orang dealer.. biasalahkan, nak beli benda mahal kena la survey offer mana paling menarik. Rasanya itu lumrah kot.

So on 2/10/11 hari tu, grab la 1 set of PB. Pejam mata swipe kredit kad. Dan dan tu gak terus pakai, terus rasa bangga dgn diri sendiri. Rasa hilang lemak2 yang ada. Dan sampai sekarang saya tekun pakai hari-hari. Hari tu ada timbang, dekat nak sebulan pakai berat turun 2kg. Turun sebab bila pakai korset ni, automatically kite tak boleh nak makan banyak, cepat kenyang. 




Later later kite cerita lagi pasal PB ni ye.



No comments:

Post a Comment